Monday, March 8, 2010

mengubati jiwa yang kacau...~~~

tiba2 je hati ni rase sedey.. tak tau la kenapa.. maybe teringat kat my ex-bf kot..haha..
giler la ak ni... mudah sangat cair kalau kena pujuk..* bahaya ni..haha..*
tak mau jadi playgirl...plizz la setia pada yang 1..(setia ke ak ni...haha)
anyway..ak tak nak pikir sangat la..
focus more on study..nak dapat 3.5 n above...
nak ghaso camno la agak eh dapek anugrah dekan tu...
best ko tak...haha..(tibo2 masuk lak loghat nogori di situ,,,)


Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan
Sempurnanya sifatmu
Tulusnya hatimu
Jujurnya niatmu
Tingginya kesabaranmu
Lepaskanlah diriku
Kerna aku
Tak mampu ‘tuk menanggung
Sebuah cinta sempurna
Darimu
Darimu ohhh

cinta sempurna by YUNA

saja2 je masukkan lirik lagu ni..padahal takde kena-mengena pun..huhu..
nak mengubati jiwa yang kacau lagi lara la katakan..(terdapat ayat tak berapa nak jiwang disitu yerr,,...)
hati den kacau so kopalo pun poning la...apo nak buek..oghang bujang la katokan..
apo2 yo la...janji sonyum slaloo~~~



chaiyok2 dyah...i know n i bet u can reach n get 3.5 pointer n above...
but not overconfident k..struggling from now on..

study smart but hard k dyah muchuk...~~~~
( pesanan by penaja kita yang perasan wangi la kot..huhu..#_#)




About Me Myspace Comments
MyNiceProfile.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

semakin tua..

Lilypie Kids Birthday tickers