Wednesday, March 23, 2011

annoying...huh..!!

assalamualaikum...
bosan la dengan benda2 yang tak sepatutnya..
ada je buat ak rasa macam..euuwww..menyampahnya..

ingat ak diam n buat tak tau ni..ak suka la..ak tak kisah la..
dalam hati ak siapa pun tak tau apa yang ak rasa, sedih, kecewa n macam2 lagi..
dorang ingat ak ni apa??? bola?? mainan??? boleh buat suka2 hati., tak pikir perasaan orang langsung..

setakat ni ak boleh sabar lagi...jangan sampai ak da tak dapat tahan..* sebab ak tau bile ak marah,, bende ni akan jadi lebih rumit..so ak diam je dulu..*
ak bukan jenis suka marah orang..sebab apa yang ak rasa..ak suka pendam..
bila ak marah..lepas tu mesti ak rasa sedih..ak tak suka perasaan macam tu..

ak harap,, kalau nak bergurau pun..jangan la nak lebih2...
ak ni pun manusia gak..kalau ak cakap tak tu...tak la!!!! jangan nak memandai cakap ye pulak..!!!!
ak tau ak tak perfect...so tak payah la nak mention diri tu perfect sangat...huh!!!


About Me Myspace Comments
MyNiceProfile.com

4 comments:

Namaku Asumira said...

saba ye dayah comey hehe

:D

aKu SuKe PInk said...

hehe..lia ni an..ntah la lia..skang ni da xley nk simpan da..*sesak nfs asenye..hahaha..*

cik ziera said...

macam sAya tauu jerr status nihh tujukan kpd saya...huhu

aKu SuKe PInk said...

cik raja..bkn la..jgn sdih2 k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

semakin tua..

Lilypie Kids Birthday tickers