Wednesday, March 23, 2011

gua tempurung yang unik..=) part 2

assalamualaikum semua...
ok seperti yang ak da tulis dalam entry sebelum ni..ak upload pict. masa kitorang berekspedisi kat Gua Tempurung, Perak.



sebelum sampai, makan2 dulu..



gua batu kapur yang indah..



gua lagi..



Subhanallah.. cantiknya!



ok, da nak sampai



comel je..hihi



with cik ilah..



kami..



kami lagi..hehe



mr. presiden with Dr. A



romantik??



alamak..camne boleh kat belakang ni?



gelapnya..



baik2 suluh tu.,hihi



batu kapur.



dan lagi.



unik!!



tingginya tangga..



tangga lagi.



dan lagi tangga..



baju oren : penunjuk arah kitorang



buat apa tu?



kami..



cehwah..haha



berendam ye kawan2..



=)



besar jugak gua ni..=p



boys..



muka happy je masing2..



air sungai..



boy belakang tu macam misteri je..



batu kapur



aik?? sempat lagi..



akhirnya..



Dr. buat apa tu??



kasut pun penat masuk dalam gua ni..hoho



selepas..



posing sikit..



peewiit!!



menuju ke bas..



bas pinjam..



ceria..



tarzan ke ni? haha




haaaaaaaa...tatap la puas2 pict ni..sampai berair mata..hahaha..


About Me Myspace Comments
MyNiceProfile.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

semakin tua..

Lilypie Kids Birthday tickers