Monday, July 18, 2011

Ketahui Personaliti Anda Melalui Rambut

Assalamualaikum kawan-kawan blogger semua..
harap-harap sihat saja la hendaknya.. ^_^



korang semua tahu tak yang jenis rambut korang boleh menggambarkan personaliti diri korang sendiri?
so, check it out..! hehe


Rambut Lurus - bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa meminta pertolongan.


Rambut Kerinting Tebal - kurang bijak, degil, 
kuat cemburu , romantik, banyak pergaulan tetapi susah dalam menyelesaikan masalah sendiri, tidak suka termenung.


Rambut Kerinting Negro - bijak, ego, cemburu buta, romantik, memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah.


Rambut Ikal Mayang - bijak berfikir sebelum bertindak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan dan mudah memaafkan seseorang dengan kesilapan lalu.


Rambut Halus Lembut
sangat bijak dalam membuat pilihan, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan pekerjaan dengan bersunguh-sungguh.

Rambut Sikit - bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.


Rambut Perang - kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.


Rambut Tebal - bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan dan pandai mengambil hati seseorang.


Rambut Kusut - sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan.


Rambut Beruban - kurang bijak, suka termenung, sosial sikit, berfikiran terbuka dan pandai selesaikan masalah sendiri.


Rambut Tiada (botak)
- sendiri fikir..hehehe.. maaf tiada dalam kamus personaliti. Nampak macam garang tetapi seorang yang sensitif, manja, romantis tetapi sedikit baran, keras kepala dan bijak menyesuaikan keadaan.


cute kan rambut jang geun suk? * korang nilaikan sendiri personaliti dia camne..hehe..*


Agak-agaknya korang yang mana satu? Janganlah marah kat cik dayah pulak...*sedih au klau korang marah..huhu..

Jika ada sikap yang kurang baik tu kita boleh ubah. Mungkin betul apa yang ditulis, mungkin ada yang tak betul. 
Tetapi kebarangkaliannya hampir 80% betul. Betul tak?.hehe.., korang sahaja yang tahu personaliti korang sendiri.. ;)
Biarlah ia menjadi rahsia, kan?..(sumber daripada junior skool dulu.. =))




About Me Myspace Comments
MyNiceProfile.com

5 comments:

I do I need Iman said...

bgus info ne ;)

jmput kerumah;
mawarkuwada.blogspot.com

nadzirah roslan said...

haha..sy si ikal mayang =)

hidayah abu said...

i do need iman = hehe.. thanx..
suda singgah ke blog kamu.. =)

cik nadzirah = hehe.. positif sungguh personaliti kamu.. ;)

fiq. said...

saya berambut tebal dan serabut =genius , (tak agak2 kn, haha)

hidayah abu said...

haha.. kemungkinan 80% betul.. tapi cuba cik fiq bandingkan ciri-ciri tu dengan diri cik fiq.. mesti ade yg same an..hehe..wah! anda genius.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

semakin tua..

Lilypie Kids Birthday tickers